Drukke week!

Vanmorgen besloot ik alvast het to-do lijstje voor volgende week te maken. Dat doe ik elke week en ik vind het fijn. Ik vergeet minder en het is rustiger in m'n hoofd.


Ik wist dat het volgende week een drukke week zou worden, maar zo druk... nee dat was me iets ontgaan..


Zondag: 1e paasdag, naar de kerk, vrienden komen de hele dag (gezellig!)
Maandag: 2e paasdag, 's morgens naar de kerk en 's middags wat leuks doen met de kinderen
Dinsdag: met A. naar de dokter, overblijven, de kapper komt, verjaardag zwager en voorbereidingen voor woensdag.
Woensdag: A. jarig! Feest vanaf 2 uur 's middags. 's ochtends nog wat bakken
Donderdag: tijd om eens wat in huis te gaan doen..
Vrijdag: idem + 's avonds werken
Zaterdag: KONINGSDAG


Vooral de dinsdag is een drukke dag door de afspraken buitenshuis. Manlief is een deel van de woensdag vrij, dat is wel heel fijn!


Met koningsdag wil ik graag de rommelmarkten af hier in Veenendaal. Weet jij al wat je gaat doen?

Reacties

  1. Fijn he, om van te voren je week te overdenken. Ik doe dat ook meestal. Ondanks de drukte: geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb het nu vooral druk met vrijwilligerswerk.. En dat vind ik niet leuk. ik stop er volgend jaar echt mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij gaan op Koningsdag ook naar een vrijmarkt, en trakteren de kinderen op een ijsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij gaan hier rin de buurt de rommelmarkt af en zullen waarschijnlijk ook welw at op tv zien van koningsdag en verder zien we wel. Onze zoon is de maandag erna jarig en dus zal ik ook wel wat voorbereidingen voor zijn taart treffen want die moet in de koelkast opstijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!