'Salaris'!

Herinner je dit blogje nog? Ik scan nog steeds de boodschappen en inmiddels leverde het me ook al een aantal punten op. In ieder geval genoeg om dit te bestellen:



Het ziet er wat bijzonder uit, maar ik denk dat het wel handig is. Het een een wine-saver. Je zet het op een wijnfles en kunt 'm dan zo weer wegzetten. Omdat we regelmatig een half fles weggooiden is dit zeker een aanwinst!

De kosten voor dit handige dingetje waren 1800 punten. Ik weet niet eens hoeveel euro's dat zijn, en dat maakt ook niet uit. in harde euro's kostte me het niets!

Reacties

  1. leuk,ik had mij ook aangemeld maar ik kon niet beginnen met dit baantje,erg jammer,er waren er genoeg denk ik.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij ons op tv toonden ze de test op volt na 10dagen:1fles met kurk,1fles met vacuum,1fles met deze hier.de test gaf als uitslag dat de fles afgesloten met kurk na 10dagen het best bleef maar...hun beste tip:drink de fles helemaal uit!!groeten uit belgie debora

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!