Kringloopvondsten!

Elke zaterdag als ik naar m'n baantje fiets kom ik langs de kringloopwinkel. Regelmatig ga ik er na m'n werktijd even langs, gewoon om even te snuffelen. Heerlijk vind ik dat!

Trouwens.. even over dat baantje. Ik werk 2 uur in de week en maak een winkel schoon. In de tijd dat ik weg ben zorgt manlief voor de kinderen, een ideaal bijbaantje!

Nu weer over de kringloopwinkel. Een poosje terug zag ik een leuke beker maar nam ik 'm niet mee. Manlief houd er niet van als ik bekers, bestek, borden meeneem van de kringloop, dus deed ik het niet. Maar ja, die ene mok bleef zo in m'n hoofd spoken, ik moest zaterdag gaan kijken!

Ik zocht drie schappen mokken af, maar helaas, niet te vinden. Totdat ik op de uitverkooptafel keek, en ja hoor, daar stond 'ie! Wit met zeilbootjes, zo leuk!


Nu nam ik 'm dus wel mee! Ook voor E. nam ik een bekertje mee. Hij drinkt momenteel erg slecht z'n melk op, dus bedacht ik dat zo'n beker 'm vast zou helpen. De zeilbotenbeker is voor B.

De schade? 0,65 euro!

Reacties

  1. leuke mok toch,nu maar hopen dat die sneller zijn melk opdrinkt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een leuke mok! Dat gaat vast goed komen! Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat je man tegen kringloopservies heeft? (gewoon nieuwsgierigheid hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, die ene mok met dat gezicht. Wij hadden hier jarenlang een huil-kopje. Daar deed ik gewoon water in en als iemand zich zeer gedaan had mocht hij of zij uit dat kopje drinken ( ook met een gezicht).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat elk kind zijn melk wel zal willen opdrinken uit zo'n leuke beker. Om 's morgens zelf blij van te worden, zo'n een lachend gezichtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen geld! En als die beker zo in je hoofd bleef spoken, heb je groot gelijk dat je hem kocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!