Wat het zwaarst is moet het zwaarst wegen!

Het is niet dat ik niets te schrijven heb hoor.. genoeg zelfs! Het ontbreekt me alleen aan tijd om te schrijven! Oma zou zeggen: 'Wat het zwaarst is moet het zwaarst wegen'. Dit hield ik me dan ook maar voor ogen, afgelopen weken. En nog steeds, want volgens mij blijven we in een drukke periode hangen.


Afgelopen zaterdag verhuisden m'n schoonouders. Manlief en B. waren er de hele dag om te helpen. Zelf ben ik donderdag een hele dag aan het schoonmaken geweest, in het nieuwe huis van pa en ma. Het was erg gezellig, om zo samen bezig te zijn. En nu we het toch over m'n schoonouders hebben: ze zijn in mei 40 jaar getrouwd! De voorbereidingen voor een feestje zijn in volle gang!


En dat is niet het enige feest waar ik mee aan de gang ben.. Schoonzusje gaat trouwen! Ik werd uitgenodigd om mee te gaan naar de bruidsmodezaak. Wat voelde ik me vereerd zeg! En wat was het leuk! Bij dit feest zijn manlief en ik ook ceremoniemeesters, dus ook hier: werk aan de winkel!


En dan heb je alle 'gewone' dingen nog: de kapper die komt, een verjaardag, overblijven op school, stemmen, een gezin helpen via stichting HIP, oppassen, kraambezoek (ja echt, hier.. ), een kind dat een spreekbeurt moet oefenen, enz. enz..


Ik verveel me dus geen moment!


Meestal blog ik 's avonds, zoals ook nu het geval is. Maar ik heb een projectje opgepakt: fotoboeken maken. Het moet er toch maar eens van komen, dus wekker op een half uur en gaan..! En ja.. dan schiet het bloggen erbij in. Puur omdat al het andere zwaarder weegt dan dit. Maar wie weet vind ik binnenkort wel weer een gaatje..



Reacties

  1. stichting HIP kende ik nog niet. Wat super dat je een gezin helpt. En, succes ook de komende dagen met het gezinsleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar. Ik vind het knap dat je zo duidelijk prioriteiten kunt stellen. Succes met alle bezigheden en feestelijke voorbereidingen. Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk dat je mee kon voor de bruidsjurk. je moet wel veel energie hebben.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, mee op pad voor een trouwjurk. En ceremoniemeesters zijn, leuk! Geeft ook weer genoeg drukte :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!