Na regen komt.. en pollenplof!

.. zonneschijn! Toch? Blogde ik gisteren dat ik erg druk was en een beetje gestrest, vandaag ging het al een stuk beter! Ik ging er vandaag even lekker alleen opuit. Zomaar anderhalf uur weg, alleen, zonder kinderen. Voor mij een manier om even lekker op te laden.
Ik bedacht dat ik weleens een beetje vitamine gebrek kon hebben. Ik ben moe en 's morgens m'n bed bijna niet uit te krijgen. Ik heb al een fles Roosvicee Ferro gekocht, maar wat extra vitamientjes kan ook geen kwaad. Dus ging ik vanmorgen naar de markt. En kijk nu eens op onze fruitschaal..

 
Ik kocht ook nog wat groenten, en ga hiermee aankomende week lekker aan de gang. Met zoveel gezonds om me heen moet dat toch niet mislukken, dacht ik zo!
Na de markt ging ik nog even naar de snuffelwinkel met tweedehands spullen. Ik kocht er nog 3 tijdschriften van WEET, die leest manlief graag. 't Kostte me niet de kop.. 75 cent totaal..
 
Over manlief gesproken.. we hadden het over het weer van volgende week. Volgens manlief krijgen we een 'pollenplof'. Ooit van gehoord? Ik niet.. maar het was dan ook een zelfbedacht woord :-). Volgens een deskundige komen er volgende week heel veel pollen vrij, en is het dus heel slecht weer voor hooikoortspatienten. Maar toch.. van mij mag de lente nu echt komen! Met of zonder  'pollenplof'! 

Reacties

  1. Mmm, die kleuren....Dat valt me altijd op dat die gezonde dingen
    altijd zo'n mooie kleuren hebben ;)
    Dat hebben al die suikerdingen en snacks toch niet hé ....
    Ik denk dat veel mensen met een dipje zitten door die late lente...
    Laat ze maar komen die lente....met of zonder pollenplof...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die fruitschaal ziet er heerlijk uit. Ik ga morgen ook eens over de markt lopen...

    Liefs,

    Liebseth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk uit op de fruitschaal!!
    Ook lekker om een smoothie van te maken, gewoon wat bij elkaar mixen...
    Lekker even alleen eruit, heerlijk om zo "op te laden"
    Had er nog nooit van gehoord... pollenplof.
    Dat is weer fijn dan, wij hebben er ook 2 die daar last van hebben, inclusief mezelf. Hoop dat het mee gaat vallen...
    Precies: laat de lente nu maar komen, hier schijnt de zon nu in ieder geval!
    Fijne dag vandaag!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!