En alweer '2000 dingen'

Het gaat goed met het 2000 dingen project! Gisteravond hebben manlief en ik de zolder onder handen genomen. Nee, ik heb geen foto genomen, daar schaamde ik me teveel voor. Het is nu nog wel een allergaartje, maar het is te overzien. Ik heb me echt, serieus, voorgenomen om elke dag wat te doen. Goed voor het 'kastje per dag' project en hopelijk nog beter voor het '2000 dingen' project.
Dit is gisteravond weggegaan, of staat klaar om weg te gaan (vóór zaterdag is alles weg!!):
- memobord (markt kerk)
- potlood met aan de andere kant een fluit (markt kerk)
- 3 kookboeken (idem)
- muggententje (kliko)
- knuffel (markt)
-  wasknijper (kapot -> kliko)
- hard lego doosje (alweer een doosje..)
- orgelboek (markt)
- kapstokje (geen plek meer voor -> markt)
- blik van bolletje (roest -> weg!)
- blouse
- fles (lekt, ook weg)
- vest
- badjasje maat 80 (vriendin)
- boek over recepten voor een goed huwelijk ;-)
- 3 kinderboeken
- 21 andere boeken
- knutselboek (uit de tijd)
- verjaardagsslinger (geen reclame op 'n verjaardag!)
- 10 disneypoppetjes (waarvoor hadden we die ook alweer gespaard??)
- trui
- 2 x jongensblouse 122-128
- blouse met korte mouw 110
- 4 shirts met korte mouwen
- 4 korte broeken
- paars shirt maat XL (gekregen, past niemand hier)
- 2 damesbroeken (gekregen maar niets voor mij)
- vest 146 - 152
- 2 korte broeken 104
- rok maat 42 (niet mijn smaak)
- korte broek maat 44
- 2 babybroeken maat 86 + 74 (ligt 'zomaar' op de zolder..)
- babymutsje (hoorde bij een setje dat weg is)
- speelgoedbus
- puzzel
- 3 knuffels
- 2 kleerhangers (onmogelijke dingen)
- onderdeel babyfoon (de rest is al weg)
- 1 paar oude kinderschoenen (afgestrapt!)
- wit shirt 110 - 116 (lelijk geworden)
- beige broek 98 (staat niet)
- harde duplo ton (bakken genoeg!)
- positievestje (voor een vriendin)
- spiraal voor de box
- cars riem (gaat steeds los)
- koeltasje (één van de velen)
- hoed
- stoelhoes (past niet)
- 2 paar herenschoenen (ja, hij had er dus nog meer ;-))
- waskussenhoes oranje (ik heb er zoveel!)
- shirtje met korte mouw 74 (niet mooi meer)
- 8 stuks speelgoed

TOTAAL: 106 stuks

1906 - 106 = 1800

Yes! Weer wat weg!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!